کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

لیسانس علوم پایه
داوطلب کنکور تجربی 95

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بی حوصلگی

امروز یکمی واسه درس خوندن بی حوصله بودم

نه اینکه خسته باشم. فقط سرم درد میکرد.

به حاطر همین از صبح 2 ساعت بیشتر نخوندم. اما خوب خدا رو شکر از برنامه جلو بودم و مشکلی پیش نمیاد.

شنیدم هفته اول مرداد رتبه های 94 میاد.

واسه همه 94ایهای گل آرزوی موفقیت دارم.

ایشالا نتایج هم مثل سوالای امسال سورپرایزتون کنه (از نوع خوبش)

آآآآآآآقاااااااا هوا جقدر گرمه!!!!!!

نظرات  (۴)

سلام
خیلی خوبه با وجود داشتن لیسانس هنوز اشتیاق دارید واسه تحصیل ؛ آفرین !
ایشالا به همه اهدافتون برسین ؛ 

پاسخ:
سلام.
خیلی ممنونم.
شما هم همینطور.
سلام خوبی امیدوارم موفق باشی وب خوبی داری
اگه با تبادل لینک موافقی ما را لینک کن و خبری بده ما هم لینکت کنیم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون.
واای نگگووووووو اینقد زود میاد>.<
ای خودااا من میمیرم
پاسخ:
ایشالا نتیجه عالی باشه عزیزم
  • پوریا زندی
  • سلام وب خوبی داری موفق باشی خوشحال میشم به من سر بزنی و نظرت رو در مورد وبم بگی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی