کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

لیسانس علوم پایه
داوطلب کنکور تجربی 95

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عزیزای دل من...

نظرات  (۴)

جا وبلاگ زدن بشین درس بخون:|
پاسخ:
چشم
چقدر خیلی سبز و الگو !
البته کتابهای خوبی هستن :)
من برای هر درس فقط یه کتاب دارم
البته باید برای زیست الگو رو بخرم و گاج رو دارم ...
کدوم یکی از کتابهای شیمیت بهتره ؟
من دوم رو مبتکران دارم
بقیه رو نخریدم ...
تعریف ازمون فار رو هم خیلی شنیدم .
پاسخ:
آبجی جون قضیه آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی شده...
الگو به نظرم یکمی سنگینه. بهتره که اول گاج رو میخونی.
شیمی 2 الگو تستاش خیلی خوبه اما درسنامه های مبتکران روون تره. به نظرم همون مبتکران با آزمون فار کافیه.
سلام
ان شاءالله با عزیزای دلت به عشقت برسی.
راستی عشق تو چیه؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی
عشق اولم پزشکی بود و هست
اما...
سنم برای پزشکی به عنوان یه خانوم زیادی غیرمنطقیه!!!
تصمیمم دندون هست.
امیدوارم تا اخر عزیزای دلت بمونن :)
پاسخ:
ایشالا :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی