کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

لیسانس علوم پایه
داوطلب کنکور تجربی 95

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کارنامه آزمون 23 مرداد

اینم از کارنامه آزمون 23 مرداد

طبق انتظار...

افتضاح!!!!!

نظرات  (۲)

سلام بلادور زیاد غصه نخور وقتی نتونسته بودی بخونی پس ناراحت نباش ولی توی این دو هفته اول برنامه آزمون 6 شهریور رو بخون بعد اگه وقت اضافه آوردی که انشاالله میاری برنامه آزمون 23 مرداد رو بخون که عقب نیفتی چون با توجه به تجربیات خودم وقتی چند آزمون عقب بیفتی و تراز هات پایین باشه هم جبران سخت میشه هم اعتماد به نفس آدم پایین میاد.
من هم داوطلب کنکور95 هستم. امیدوارم به وبلاگ من سر بزنی.با اجازه وب شما رو توی پیوند های وبلاگم گذاشتم.
پاسخ:
مرسی دوست گلم. ایشالا که موفق باشی. ممنونم. منم لینکت می کنم خانوم دکتر.
سلام عزیزم
نگران نباش , به راحتی قابل جبرانه
منم یه وقفه داشتم , تابستون همینجوریه !
پاسخ:
سلام پانته آ جونم.
کم کم جبران میشه ایشالا.
ایشالا تا اول مهر خودم رو به تراز 5500 میرسونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی