کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

لیسانس علوم پایه
داوطلب کنکور تجربی 95

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کتابای زیست

این سه روز رو خیلی خوب رو برنامه بودم و کاملا راضیم.

تنها درسی که به نظرم بد قلقه فعلا زیسته. یعنی هر منبعی رو که باز می کنی می بینی یک سری نکات توش هست که تو قبلیه که خونده بودی نبوده. خلاصه اینکه آدم گیج میشه که باید از رو کدومشون بخونه.

من که فعلا کتاب درسی رو میخونم و بعدش درسنامه الگو و در آخر نگاهی به همایش دریافت میندازم و بعدش تستای الگو رو میزنم که دیگه بقیه نکات رو تو تست یاد بگیرم. تا حالا از این روش راضی بودم. تا ببینیم تو آزمونا ازش نتیجه می گیرم یا نه.

خیلی ها میگن فاگوزیست بگیر. فعلا تصمیمی در موردش ندارم. فکر می کنم همین منابع کافی باشه. اما اگر از نتایج آزمونا راضی نباشم حتما روش فکر می کنم.

شما چطور پیش میرید بچه ها؟

نظرات  (۲)

خیلی رشته ی خوبیه :)
من شیمی کاربردی خوندم ... منم گفتم هر وقت گاج رو زدم برم نشر الگو بخرم
واقعا خرج اضافیه من گاج رو نخریدم ... 
البته نشر الگو کتابیه که تنها خوندنش هم کافیه چون سطحش به کنکور خیلی نزدیکه
ان شاء الله هر دومون نتیجه ی عالی میگیریم :)



پاسخ:
واقعاً خرج کتابا خیلی زیاده!
ایشالاااااااا
سلام
وقتی گفتی لیسانس علوم پایه نمیدونم چرا فکر کرده بودم رشتت زیسته !!!
برای منم خیلی سخته ...
اما روش من
اول کتاب درسی رو خوب میخونم ...
بعد میرم سراغ خلاصه ی نشر دریافت ...
بعد تست گاج میزنم
هنوز کتاب نشر الگو رو نخریدم
بعد هر چیزی رو که به نظرم مهمه توی جعبه ی لایتنر میزارم !
میخوام وقتی مسلط شدم برم سراغ نشر الگو ...


پاسخ:
سلام
من رشتم میکروبیولوژی بوده عزیزم
روشت عالیه.
منم دوست داشتم از گاج شروع کنم اما دیگه تصمیم گرفتم الگو رو بزنم که در حال حاضر خرج اضافی نکنم.
بهتره اول گاج زده بشه بعد الگو.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی