کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

لیسانس علوم پایه
داوطلب کنکور تجربی 95

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عقب ماندگی

سلام و صد سلام

اومدم بگم یکمی از برنامم عقبم.زبان درازی

علتش هم تنبلی خودم بوده.مردد

بله.

تا دو هفته دیگه باید این فصول خونده بشن

ریاضی : تابع سوم + آمار و مدلسازی فصل 1 تا 4

زیست: فصل 1 و 2 سوم

فیزیک: بردار+ الکتریسیته ساکن تا سر خازن

شیمی: فصل 1 دوم

عمومی ها هم نصف برنامه آزمون 9 مرداد

نظرات  (۲)

ان شاءالله موفق باشید برای منم دعا کنید
پاسخ:
انشاالله
محتاج دعاییم
سلام خوبی؟
من نگران ریاضی و فیزیکم ...
برنامت خیلی خوبه ... مطابق قلم چی درس میخونی ؟
من شیمی خوندم ولی احساس میکنم باید روی شیمی هم کلی وقت بزارم !
پاسخ:
سلام دوستم
منم نگران ریاضی و فیزیکم. باید از الان روشون خوب کار کنم
امروز برنامه تابستون سایت "مرجع تخصصی کنکوریها" رو خریدم که واقعا عالیه. تا حد زیادی قلم چی رو پوشش میده. من آزمون قلم چی ثبت نام کردم اما تو تابستون به تراز و اینا توجه نمی کنم زیاد.
شیمی هم خیلی مهمه و تو این برنامه که گرفتم بهش خوب توجه شده.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی