کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

قدم قدم تا رسیدن به هدف

کلید موفقیت

لیسانس علوم پایه
داوطلب کنکور تجربی 95

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

استارت

خوب دیگه وقت شروع جدیه.

خرداد دیگه به آخراش رسیده و وقت شروع کاره.

کتاب درسی زیست دوم و سوم که عوض شده رو بالاخره پیدا کردم و گرفتم.

الگو هم تخفیف 20 درصدی زده بود چند تا کتابم از اونجا میخواستم که سفارش دادم.

آموزش فیزیک 3

آموزش فیزیک پیش 1

تست فیزیک پیش 1

زیست شناسی سوم + ژنتیک

زیست دوم هم میخواستم که گویا چاپ جدیدش تیر متتشر میشه.

اینطوری دیگه کارم رو شروع می کنم.

تا آزمون 9 مرداد باید طوری یرنامه ریزی کنم که به بودجه بندی برسم.

همه درسا به جز فیزیک فقط پایه رو میخونم. اما چون فیزیک پیش و دوم سینماتیک و دینامیکش یکیه برای فیزیک بین دوم و پیش، پیش رو انتخاب کردم.

ایشالا گزارش کار هفته بعد رو جمعه آینده می نویسم.

منابع تابستون

زیست : کتاب درسی + الگو

شیمی : مبتکران

ریاضی : خیلی سبز

فیزیک: آموزش و تست الگو

ادبیات : الگو

عربی: گاج

دینی: الگو

زبان: جامع گاج


شروع کنکور


نظرات  (۴)

سلام 
وبلاگ زیبایی دارری
به وب ما هم سر بزن.
پاسخ:
مرسی.
سلام دوست عزیز
منم تازه دارم کتابها رو تهیه میکنم
منم علوم پایه خوتدم :)
به وبلاگت تند تند سر خواهم زد :)
ایشالله به هدفت میرسی دوست من
یا علی
پاسخ:
سلام عزیزم
چه عالی
خوشحالم می کنی.
ایشالا با هم به هدفمون برسیم.
منم از یکم شروع می کنم 

و تمرکزم میزار روی زیست و شیمی خدا رو شکر فیزیکم خوبه و ریاضی نمی خوام زیاد درگیرش بشم

ولی ادب از روی نشر الگو می خونم

سعی کن از همین الان روی نت کنترل داشته باشید


پاسخ:
موفق باشی
خوش به حالت به خدا. ریاضی و فیزیک وقت گیره خیلی
حتماً باید رو نت کنترل داشته باشم.
منابعت خوبه

فقط آموزشش الگو ی کم وقت گیره و حسابی براش وقت بذار ک مطمئنا نیازتو بر طرف می کنه

خدا کمک کنه ب هدفت برسید
پاسخ:
مرسی
ایشالا همه به هدفمون برسیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی